Breaking News

Responsive Ads Here

Thursday, 26 April 2018

Strategic Management in khmer part2

Strategic Management


 





១)​ ពខុសគ្នារវាង Value, Vision & Mission
Ø  Value: គឺជាចំណុចដែលអង្គភាពចង់ផ្តល់អោយទៅអតិថិជន។ ឧទាហរណ៍ សាកលវិទ្យាល័យ
បញ្ញាសាស្ត្របង្កើតតំលៃថា សីល សមាធី បញ្ញា មានន័យថានិស្សិតក្រោយបញ្ចប់ការសិក្សានិងទទួលបាន។
Ø  Vision: គឺជាការមើលឃើញនៅពេលអនាគតដែលក្រុមហ៊ុន ចង់សំរេចអោយបាន។​ ឧទាហរណ៍
កំពង់ផែស្វ័យតក្រុងព្រះសីហនុ មានចក្ខុវិស័យថា ការធ្វើអោយកំពង់ផែស្វ័យតក្រុងព្រះសីហនុក្លាយទៅជាកំពង់ផែមួយដែលមានគុណភាពរវាងសេវាកម្មនិងតំលៃសមស្របលើប្រតិបត្តិការ Logistic ក្នុងបំណងផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ជូនដល់អ្នកប្រើប្រាស់L
Ø  Mission: គឺជាការងារសំខាន់ដែលអង្គភាពចាំបាច់ត្រូវធ្វើអោយបាននាពេលបច្ចុប្បន្ន។
ឧទាហរណ៍ កំពង់ផែស្វ័យតក្រុងព្រះសីហនុ មាន ១. ការបំពាក់នូវមធ្យោបាយ និងបច្ចេកទេសទំនើប។ ២. ការបង្កើនសមត្ថភាពជំនាញរបស់មន្ត្រីនិយោជិតជាប្រចាំ។ ៣. ការធានាអោយមានសុវត្ថិភាព សន្តិសុខ សណ្តាប់ធ្នាប់។ ៤. ការទទួលយកនូវមតិយោបល់រួមចំណែកអ្នកប្រើប្រាស់។
v   ភាពខុសគ្នារវាង​Mission, Vision and Value
-          Vision: គឺជាការកំណត់គោលដៅរបស់អង្គភាពនៅពេលអនាគត់ ថាតើក្រុមហ៊ុននឹងក្លាយទៅ
ជាយ៉ាងណាកំឡុងពេលវែងមួយដ៏ជាក់លាក់។
EX: ក្រុមហ៊ុន IBM គឺនៅគ្រប់អង្គភាព រឺនៅតាមផ្ទះនីមួយៗ​ នឹងមាន Computer ប្រើរយ‍‍ៈពេលពី5- 10ឆ្នាំខាងមុខ
-          ​​​​Mission: គឺជាការងារសំខាន់ដែលអង្គភាពចាំបាច់ត្រូវធ្វើអោយបាននាពេលបច្ចុប្បន្ន។
-          Value: គឺជាសមត្ថភាព រឺជាលក្ខណៈពិសេសណាមួយ ដែលត្រូវបានគេទទួលស្គាល់ និងមាន
សារៈសំខាន់ដែលធ្វើអោយអង្គភាពទទួលបានជោគជ័យ។
EX: Values of Bank
-          បុគ្គលិកសុភាពរាបសារ
-          Quality : លុយថ្មីៗមិនក្លែងក្លាយ បុគ្គលិកមានអកប្បកិរិយាល្អ​ និងមិនបោកប្រាស់
-          Customer Service : ដកលុយបញ្ញើរហ័សទាន់ចិត្ត
២​​)  General and Task environment
Ø  General environment  = PEST
-  Political, legal system: ជាប្រពន្ធ័គោលនយោបាយរបស់រដ្ឋាភិបាល ដែលតំរូវអោយក្រុមហ៊ុន
អនុវត្តតាម ក្នុងនោះរួមមាន ច្បាប់​ សិទ្ធិគ្រប់គ្រងទ្រព្ធសម្បត្តិ ពន្ធ កំលាំងពលកម្ម និងបរិយាកាសផ្សេងៗ។
EX: …………………………………………………………………………
-  Economic Environment: សំដៅលើទាំងសេដ្ឋកិច្ចជាតិ  អន្តរជាតិ និងក្នុងតំបន់ ក្នុងនោះរួម
មាន GDP , GNP, inflation, deflation, fluctuations in currency exchange rate, interest rate, financial market……
EX: ………………………………………………………………
-  Social Cultural Environment: បរិយាកាសសង្គម និង​ វប្បធម៌ ពិតជាមានឥទ្ធិពលដល់អង្គភាព
គឺសំដៅទៅលើ​​ការកើនឡើង រឺថយចុះនៃចំនួនប្រជាជន តំលៃ ជំនឿ សាសនា ប្រាក់ចំនូល ចំណេះដឹង……….
EX: ………………………………………………………….
-  Technology: បច្ចេកវិទ្យាទំនើម ទៅតាមសម័យកាល អាចបង្កើតឧកាស​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ និងការគំរាមគំហែង​​
ដល់អង្គភាព ក្នុងនោះរួមមាន​ ​​​​​​​​​​​​Computer  communication technology & network
EX: internet Email, E-business by Intranet, Extranet.
Ø  Task Environment
-  Customer: សិក្សាលើចរិកលក្ខណៈនៃការប្រើប្រាស់ផ្អែកលើតំរូវការ និង ការចូលចិត្តនិងការ
រំពឹងទុករបស់អតិថិជន ក្នុងនោះរួមមាន
§  The bargaining of customers: លទ្ធភាពក្នុងការបញ្ជុះតំលៃ ចំនួនផលិតផល ឬសេវាកម្ម
ដែលទិញ ការដឹកជញ្ជូន និងលក្ខខណ្ឌ័ផ្សេងៗ
-  Competitor: គួរប្រកួតប្រជែងដែលផលិតនូវផលិតផលស្រដៀង​ ឬដូចគ្នា មានឥទ្ធិពលដល់
ក្រុមហ៊ុនយើង តាមធម្មតាគួរប្រកួតប្រជែងតែងតែជាការគំរាមកំហែងដល់ក្រុមហ៊ុនយើង​ ដូចជាការបញ្ជុះតំលៃ។​​​ ប៉ុន្តែពេលខ្លះ  គេគឺជាឧកាសសំរាប់យើង នៅពេលដែលក្រុមហ៊ុនសហការគ្នា ឬ រួមបញ្ជូលគ្នា។
-  Supplier: ជាក្រុមហ៊ុន ឬ អង្គភាពដែលផ្គត់ផ្គងធនធានសំខាន់​​​​​​​​​​ សំរាប់ដំណើរការផលិតនៅ
ក្នុងក្រុមហ៊ុនដែលក្នុងនោះSupplier មាន​ the bargaining power of supplier: ដែលមានលទ្ធភាពក្នុងការតំឡើងថ្លៃ ការដឹកជញ្ជូន និង លក្ខខណ្ឌ័ផ្សេងៗទៀត។
-  Labor supplier: គឺសំដៅលើការផ្តល់ជារង្វាន់ ឬការលើកទឹកចិត្តចំពោះធនធានមនុស្ស ដែល
បានបំរើការនៅក្នុងអង្គភាព។
-  Government agency: គឺសំដៅលើមន្ទីរ ឬ ស្ថាបន័រដ្ឋដែលជាប់ទាក់ទង ឬការគ្រប់គ្រងលើ
ក្រុមហ៊ុនដោយច្បាប់។
EX: ស្ថាបន័ពន្ធដា​ ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម មន្ទីរសុខាភិបាល ឬប៉ូលិសក្នុងតំបន់……
)  The Five-Forces Model of porter
-          Potential Entry of New Competitors: ការឈានជើងចូលពីក្រុមហ៊ុនផ្សេងៗ ដែលបង្កើតថ្មី
ទៅ ក្មុងឧស្សាហកម្ម រឺ ទីផ្សារដែលមានស្រាប់​ ។ នេះទាក់ទងនិងឧបសគ្គនៃបើកថ្មី៖
§  Economics of Scale: មាដ្ឋានសេដកិច្ច
§  Product differentiation ផលិតផលប្លែកពីគេ
§  Distribution channels បញ្ហាច្រកបែងចែក
§  Capital requirement ត្រូវការលុយច្រើនសំរាប់ធ្វើ R&D: such as purchase of equipment
§  Government policy
EX: ផលិតឡាន​ និងកង់
-          Bargaining Power of Suppliers: អំណាចអ្នកផ្គត់ផ្គង់ អ្នកផ្គត់ផ្គង់មានលទ្ធភាពក្នុងការកំណត់តំ
លៃ និង លក្ខខណ្ឌ័ផ្សេងៗទៀត ដែលទាក់ទង និង ការផ្គត់ផ្គង់​​​​។
§  អ្នកផ្គត់ផ្គង់មាន High Bargaining Power​នៅពេលដែលខ្លួនមានតែម្នាក់
§  អ្នកផ្គត់ផ្គង់មាន low Bargaining Power នៅពេលដែលមានអ្នកផ្គត់ផ្គង់ច្រើន
-          Bargaining power of Customers: អ្នកទិញមានលទ្ធភាពក្នុងការកំណត់ថ្លៃ និង​លក្ខខណ្ឌ័ផ្សេងៗ
ទៀតទាក់ទង និង ការទិញក្រោមកត្តាមួយចំនួនដូចខាងក្រោម៖
§  Large purchase value ទិញច្រើនមានសិទ្ធិកំណត់តំលៃ
§  Big purchase items ចំពោះដែលថ្លៃខ្ពស់ ​តែយូៗទិញម្តង
§  Low profit margin​ ទាក់ទងនឹងផលិតផលដែលមិនសូវចាំបាច់
§  Undifferentiated product or services ផលិតផលមានលក្ខណៈដូចគ្នា(អត់ក៏បាន)
§  Concentrated buyer group:ប្រមូលគ្នាជាក្រុមមានអំណាចក្នុងការកំណត់ថ្លៃ
§  The can make, not buy ផលិតផលអាចធ្វើបានមិនចាំបាច់ទិញ
§  Strong purchasing capabilityអតិថិជនមានសមត្ថភាពខ្លាំងក្នុងការទិញ(មានបទពិសោធ)
§  Customer know you wellអតិថិជនដឹងរឿងទាក់ទងនឹងក្រុមហ៊ុន
§  Low product seller- Switching costs
-          Potential Development of Substitute Product or Service: សំដៅទៅលើផលិតផល​ ឬ​សេវាកម្ម
ដែលអាចចំនួសបានយ៉ាងងាយស្រួយ ពីផលិតផល ឬ សេវាកម្មដទៃ ដែលវាអាចធ្វើការប្រកួតប្រជែង និងអាចទាញយកអតិថិជនពីអាជីវកម្មដទៃ
EX: Traditional post office           Fax or Email
-          Rivalry Among competing firms: ការប្រកួតប្រជែង នៅក្នុងឧស្សាហកម្ម តំរូវអោយក្រុមហ៊ុន
ពិចារណារលើការឈានជើងចូល ឬវាយតំលៃ ព្រោះវាជាក្រុមហ៊ុនដែលមានអាជីវកម្មដូចគ្នាហើយកាលណាមានគួប្រជែងកាន់តែច្រើន ធ្វើអោយទំនិញកាន់តែមានគុណភាព ធ្វើអោយរឹតតែពិបាក់
).What are the steps of EFE Matrix?
#
Opportunities (External Factor)
Weight
Rating
Weighted Score
1

0.1
2
0.2
2

0.2
4
0.8
3

0.1
3
0.3
4

0.1
2
0.2
5



1.5
#
Threats (External Factor)



1

0.1
4
0.4
2

0.2
4
0.8
3

0.2
3
0.6
4



1.8
Poor (1), below average (2), above average (3), Superior (4)
Total
1

3.3

) និយមនយ័ និងមុខងារ Marketing
-       Marketing ជាដំណើរការនៃការកំណត់ ការប្រមើលមើល ការបង្កើត ការបំពេញតំរូវការនិងការចង់បានរបស់អតិថិជនទៅលើផលិតផល ឬសេវាកម្ម។

ពន្យល់មុខងាររបស់ម៉ាឃីតធីង
Ø  Customer analysis: ជាការកំណត់នូវអតិថិជនគោលដៅ ដោយកំណត់នូវតំរូវការ និងការចង់
បានរបស់អតិថិជន ដូចជាលក្ខណៈពិសេស ម៉ូត ការវេចខ្ចប់ ការផ្សព្វផ្សាយ ការផ្តល់សេវាកម្មល្អនិងស្មោះត្រង់
Ø  Selling Product:      មានការផ្អែកលើកត្តាផ្តល់រង្វាន់ ការបញ្ចុះតំលៃ ការទំនាក់ទំនងជាសាធារ
ណៈ និងការផ្សព្វផ្សាយលក់ផ្សេង
Ø  Price: ជាការធ្វើទីផ្សារដោយផ្អែកលើថ្លៃដើម្បីធ្វើការទន្ទ្រានទីផ្សារ និងចំរាញ់យកទីផ្សារ
ដោយការលក់បញ្ចុះថ្លៃចំពោះផលិតផលថ្មី
Ø  Distribution:   ការធ្វើទីផ្សារវាអាស្រ័យទៅលើច្រកបែងចែកទាន់ពេលវេលាទៅតាមតំរូវការ
មានការបែងចែកទៅតាម និងចំគោលដៅ មិនមានការខូចខាត បាត់បង់​ មានភាពល្អប្រសើរ
Ø  Marketing Research:         ដោយផ្អែកលើ Feed Back របស់អតិថិជន ថាតើគេត្រូវការអ្វី តំ
លៃ យ៉ាងណាគុណភាពកំរិត ដើម្បីងាយស្រួលនៅក្នុងការផលិតអោយចំគោលដៅ។
៦)‍ ការអោយនិយមនយ័ Research and Development និងអត្ថប្រយោជរបស់វា
*      R&D: គឺជាការស្រាវជ្រាវស្វែងរកនូវអ្វីដែលថ្មីៗ ដែលទាក់ទងទៅនឹងចំណេះដឹង​ ដើម្បីយក
មកបង្កើតនូវផលិតផល ឬសេវាកម្មដែលថ្មីទាំងស្រុង និងធ្វើការកែច្នៃទៅលើផលិតផល ឬសេវាកម្មដែលមានស្រាប់អោយមានលក្ខណៈល្អប្រសើរឡើង និងធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវដំណើរការផលិត ដើម្បីអោយថ្លែដើមទាប។
v  អត្ថប្រយោជនៃResearch &Development
·         We find that firms with higher capacity for innovation
·         Advantages of the tax benefit
·         Avoid risk-taking
·         Stronger than other competitors because we know their strengths and weaknesses
·         Easy to enter the market because we know the customers’ satisfaction, cost of the products, and the effect from stakeholders
·         Reliable information that we can forecast about changes in the future
·         កាត់បន្ថយថ្លៃដើមតាមរយៈការកែតំរូវនូវប្រពន្ធ័ដំណើរការផលិត
·         បង្កើនផលិតភាពនៃផលិតកម្ម
·         បង្កើនគុណភាពនៃផលិតផល
·         ទាក់ទាញនូវការដាក់ទុនវិនិយោគបន្ថែម
·         បង្កើតនូវឪកាសទីផ្សារថ្មី
.Steps of IFE Matrix and build it….
Internal Factor Evaluation (IFE) of University of Management
#
Strengths (Internal Factor)
Weight
Rating
Weighted Score
1

0.13
4
0.52
2

0.14
3
0.42
3

0.11
3
0.33
4

0.10
3
0.30
5

0.09
3
0.27
#
Weakness (Internal Factor)



1

0.09
1
0.09
2

0.13
2
0.23
3

0.11
2
0.22
4

0.10
2
0.20
Major weakness (1), minor weakness (2), minor strengths (3), major strengths (4)
Total
1

2.58
- NUM មានលទ្ធភាពក្នុងការវាយលុកទីផ្សារ។

) ពន្យល់អំពីយុទ្ធសាស្រ្ត
​​​​​​     + Growth Strategies: មានបីយុទ្ធសាស្រ្ត:
Ø  Concentration Strategies: គឺជាយុទ្ធសាស្រ្តដែលសង្គត់ធ្ងន់ទៅលើការរីកចំរើន ដែលផ្តោតទៅ
លើ​ Product ឬ​ Market​​ ។​ ដែលយុទ្ធសាស្រ្តនេះចែកចេញជាបីគឺ៖
ü  Market penetration: លក់ផលិតផលក្នុងពេលបច្ចុប្បន្ន​ ចូលទៅ
ក្នុងទីផ្សារបច្ចុប្បន្ន EX: Beeline
ü  Product  Development: ការអភិវឌ្ឍន៍ផលិតផល គឺជាការធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវផលិត
ផល ដើម្បីអោយមានការទាក់ទាញពីអតិថិជនកាន់តែល្អជាងមុន។​ នេះគឺជាការលក់ផលិតផលថ្មីចូលទៅក្នុងទីផ្សារបច្ចុប្បន្ន។
EX:
ü  Market Development: ជាការលក់ផលិតផលក្នុងពេលបច្ចុប្បន្ន ចូល
ទៅក្នុងទីផ្សារថ្មី EX:
Ø  Integration: គឺជាយុទ្ធសាស្រ្តរួមបញ្ជូលគ្នា ដែលយុទ្ធសាស្រ្តនេះមានបីគឺ៖
ü  Forward Integration: គឺជាយុទ្ធសាស្រ្តមួយដែលផ្តោតទៅលើ ការបញ្ជូនផលិតផលអោយ
ដល់ដៃអតិថិជនតាមរយៈច្រកបែកចែក ដែលក្នុងនោះត្រូវគិតផងដែរទៅលើសេវាកម្ម តំលៃ ការផ្សព្វផ្សាយ​ និងគុណភាព។
ü  Backward Integration: (យុទ្ធសាស្រ្តបកក្រោយ) ជាយុទ្ធសាស្រ្តដែលគួរទទួលយកវត្ថុធាតុ
ដើមពីកន្លែងណាដែលធ្វើអោយថ្លៃនៃផលិតផលរបស់យើងមានលក្ខណទាបជាងគួរប្រកួតប្រជែង
ដែលក្នុងនោះត្រូវគិតផងដែរទៅលើ គុណភាព ពេលវេលា និងតំលៃពីអ្នកផ្គត់ផ្គង់។
ü  Horizontal Integration: ទិពា្ញក្រុមហ៌ុន​ដើម្បី កាត់បន្ថយគួរប្រកួតប្រជែងអោយនៅសល់តិចជាងមុន តាមរយៈការរួមបញ្ជូលគ្នារវាងក្រុមហ៊ុនធំៗ ដើម្បីធ្វើការផ្តូលរំលំនូវក្រុមហ៊ុនតូចៗដែលពុំមានលទ្ធភាព ឬក៏ទិញយកក្រុមហ៊ុនតូចៗ ដែលជាគួរប្រជែងមកធ្វើជាកម្មសិទ្ធតែម្តង។
Ø  Diversification:(យុទ្ធសាស្រ្តពង្រីកទូលាយ) ជាយុទ្ធសាស្រ្តដែលមានសុពលភាព ហើយយុទ្ធសា
ស្រ្តនេះចែកចេញជាបីគឺ៖
ü  Concentric Diversification: (ប្រមូលផ្តុំ) ជាយុទ្ធសាស្រ្តមួយដែលផលិតបន្ថែមនូវអ្វីដែលថ្មី
ទៅលើ​ ផលិតផល ឬសេវាកម្មដែលមានស្រាប់​​ សំរាប់អតិថិជនដែលមានស្រាប់។
EX: ……………………..
ü  Horizontal Diversification: (ផ្ទៃរាប) ជាយុទ្ធសាស្រ្តមួយដែលផលិតបន្ថែមនូវអ្វីដែលថ្មីតែ
មិន​មានការពាក់ពន្ធ័ទៅនឹងផលិតផល ឬសេវាកម្មក្នុងពេលបច្ចុប្បន្ននោះទេ​ ហើយបង្កើតថ្មីទាំង ស្រុង​សំរាប់តែអតិថិជនក្នុងពេលបច្ចុប្បន្ន​ ឬមានស្រាប់។
EX: ទូរទស្សន៍ គេបានផលិតនូវផលិតផលថ្មីដែលមិនមានការពាក់ពន្ធ័គឺ តុសំរាប់ដាក់ទូរទស្សន៍
ü  Conglomerate Diversification: ជាយុទ្ធសាស្រ្តមួយដែលផលិតបន្ថែមនូវផលិតផល ឬសេវា
កម្មថ្មីទាំងស្រុង ហើយមិនមានការពាក់ពន្ធ័ជាមួយនឹងផលិតផល ឬសេវាកម្មក្នុងពេលបច្ចុប្បន្ននោះឡើយ គឺផលិតឡើងសំរាប់អតិថិជនទូទៅ។
EX:…………………………………
Ø  Defensive Strategies
ü  Turnaround : ជាការកាត់បន្ថយថ្លៃដើម ដូចជា​កាត់បន្ថយបុគ្គលិក កាត់បន្ថយប្រាក់ខែ.........
ü  Divestiture:(លុបចោល) ជាការលប់ចោលមួយណាដែលមិនសូវសំខាន់ទៅផ្គត់ផ្គង់លើមួយ
ណាដែលសំខាន់ ហើយទទួលបានជោគជយ័​
ü  Bankruptcy: (ក្សយ័ធន) ជាដំណាក់កាលដែលក្រុមហ៊ុនមិនមានលទ្ធភាពក្នុងការសងបំណុល
ដល់ម្ចាស់បំណុល រួចធ្វើការប្រកាសក្សយ័ធន។
ü  Liquidation: (ឡៃឡុង)​ ជាការលក់ចោលនូវទ្រពសម្បត្តិក្រុមហ៊ុនទាំងអស់ដើម្បីទូទាត់សង
បំណុល។
v  Business Level Strategies
ü Cost Leadership Strategies: គឺជាយុទ្ធសាស្រ្តប្រើថ្លៃសំរាប់ការប្រកួតប្រជែងជាមួយដៃគូ
ដោយធ្វើការបញ្ចុះតំលៃនូវផលិតផលតាមរយៈការកាត់បន្ថយថ្លៃដើម។
ü Differentiation Strategies: ជាយុទ្ធសាស្រ្តដែលធ្វើអោយផលិតផលរបស់ខ្លួនប្លែកពីគេ និង
មានភាពទាក់ទាញពីអតិថិជនជាងគូប្រជែង។
ü Focus Strategies: គឺផ្តោតទៅលើអតិថិជនគោលដៅ ឬទីផ្សារណាមួយច្បាស់លាស់។
១០) + SWOT Matrix:

             Internal Factors



External Factors
STRENGTHS (S)
List 5 - 10 internal
Strengths here
Weaknesses (W)
List 5 – 10 internal
Weaknesses here
Opportunities (O)
List 5 – 10 external
Opportunities here

SO Strategies
Generate strategies here
That use strengths to take advantage of opportunities
WO Weaknesses
Generate strategies here
That take advantage of opportunities by overcoming weaknesses
Threats (T)
List 5 - 10 external
Threats here

ST Strategies
Generate strategies here
That use strengths to avoid threats
WT Strategies
Generate strategies here
That minimize weaknesses and avoid threats

+SPACE Matrix                                             FS                 
Conservative                         +6            Aggressive
>Concentration                    +5            >Concentration
                        >Concentric diversification      +4             >Integration
                                                                                    +3             >Conglomerate diversification
                                                                        +2
                                                                                         +1
             CA                   -6    -5    -4    -3    -2    -1                  +1   +2   +3   +4   +5   +6                    IS
                                                                        -1
                                                                        -2
                     Defensive                                   -3            Competitive
                    >Turnaround                               -4             >Integration
                    >Divest                                        -5             >Concentration
                    >Liquidation                                -6             >Join venture
                     >Concentric diversification       
                                                                           ES
+ BCG Matrix
Relative Market Share
Flowchart: Process: Industry Sale Growth Rate                            High                                                              Medium                                                                Low
                Stars
                     >Concentration
                     >Integration
                    >Join venture

Question Marks
              >Concentration
              >Divestiture

Cash Cows
           >Product development
           >Concentric diversification

Doge
                >Liquidation
                >Divestiture
                >Retrenchment
                        High    1.o                                                                         .50                                                                        0.0
                            +20
                 



                 Medium
                        0





                    Low
                      -20
+IE Matrix
IFE Total Score
              4              Strong                    3                  Average                    2               Weak                      1
          I                   
                  II
                   III

                 IV

V

VI

VII

VIII

IX
Text Box: EFE Total Score    4
   High         
        3
       Medium
       
       2
   Low
       1
+ I, II, IV, = Grow & Build >Concentration; Integration
+ III, V, VII, = Hold & Maintain >Concentration
+ VI, VIII, IX, =Harvest &Divest >Restructuring




 *Financial Strength (FS)
>Return on investment
>Leverage
>Liquidity
>Working Capital
>Cash Flow





*Environment Stability (ES)
>Technological changes
>Rate of inflation
>Price range of competing products
>Competitive pressure
>Price elasticity of demand
>East of exit from market
>Risk involved in business
>Policies
>Barriers to entry


*Competitive Advantage (CA)
>Market share
>Product quality
>Product life cycle
>Customer loyalty
>Competition’s capacity utilization
>Control over suppliers & distributors
>Technological know-how (-)


*Industry Strength (IS)
>Growth potential
>Profit potential
>Financial stability
>Technological know-how (+)
>Resource utilization
>East of entry into market
>Productivity, capacity utilization







No comments:

Post a Comment